très français

För lite drygt en vecka sen satte bokrean igång och jag var såpass nördig att jag var inne i stan kvart över sju för att läggga vantarna på de böcker jag ville ha. En av böckerna som fick följa med mig hem var en intensivkurs i franska. Jag har visserligen läst franska i sex och ett halvt år i skolan, men det var ett tag sen och så kan jag villigt erkänna att jag inte var så motiverad. Men nu är det dags att lära sig!








Sen kan jag berätta en liten hemlis. Givetvis fräschar jag upp min franska för att drömmen är att åka till Paris. Snartsnartsnart. Men vi får se lite..

Kommentarer
Postat av: Linda

Då vill jag följa med, bannemig!

2011-03-09 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0